Profíci mají svou vlastní doménu. Hledejte mě na:

www.kajinblog.cz

13. července 2017

Dovolená na Slovensku, 2. část

Dovolená pokračuje. Dnes vám povyprávím o mokré výpravě do obchodu se suvenýry a o výletě přes dvě hory. Válení u moře není nic pro mne, já potřebuji trochu dobrodružství!
Milí zlatí, moc se vám omlouvám za komplikace. Ani články o Terchové a jejím okolí neodolaly stěhování! 


6 komentářů:

  1. Hory jsou krásné :) jee, koloběžky, na těch už jsem dlouho nejela, celkem bych si to někdy zopakovala :D

    OdpovědětVymazat
  2. To je super, že si to užíváte, jen tak dál! :) My jedem příští pátek na prodloužený víkend na Pálavu a pak na začátku srpna na 10 dní k moři do Bulharska a už se nemůžu dočkat. V práci mám už všeho plné zuby. :D Vždycky to na sobě cítím, že si hlava po roce říká o nějaké to delší volno. :) Přes rok si žádné takové neužiju, protože máme málo dovolené a navíc chodíme do práce i mezi svátky, takže mít volno dýl, jak dva nebo tři dny je fakt vzácnost.

    blog Days of Daysy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď už nám to končí. :( Ale jedna túra ještě byla. :)
      No vida, to se na Pálavě potkáš s mými rodiči. :D
      Bulharsko máš už za chvíli, tak si ho pořádně užij. :)

      Vymazat
  3. slovensko je krásne a kúzelné! len ho treba dobre prebádať! :).
    ja zas trávim prázdniny v čechách :D.

    KEJMY ♥.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné! Já na Slovensku na dovolené byla několikrát a pořád mě něco (v dobrém) překvapovalo :)

    Piosek

    OdpovědětVymazat

Vítám všechny komentáře. :) Chtěla bych poprosit autory z anonymních účtů, aby alespoň na konec komentáře napsali svou přezdívku, ať vím, s kým mám čest. Děkuji za pochopení.