Profíci mají svou vlastní doménu. Hledejte mě na:

www.kajinblog.cz

17. ledna 2017

Značkové vs. vietnamské oblečení

Může mě urvat, když na netu čtu komentáře od nafoukaných holek, jak by u vietnamce nikdy nenakupovaly. Chápu, že jsou lidi, kteří prostě milujou značkové oblečení a do vietnamce nechodí. Když ale odsuzují ty, kteří to mají naopak, je to trošku horší. 


Tak se teda mrkneme do moji skříně. Je to tam tak půl na půl. Dřív to v ní bylo půl na půl, dnes už oblečení od vietnamců nemám tolik, ovšem nějakou lepší značku tam asi nenajdeme. Většinu tvoří Gate a New Yorker. 

Proč jsem přestala chodit k Vietnamcům? Dobrá otázka, na kterou vlastně ani neznám odpověď. Možná jsem zjistila, že už se mi u nich oblečení nelíbí, nebo mi jiným způsobem nevyhovuje. Třeba takové kalhoty seženu jedině v Taku v dětském oddělení, jinak mi žádné nejsou. Kvalita triček od Vietnamců bývá hrozná, radši si vezmu nějaké obyč za devadesát korun ze zmiňovaného New Yorkeru. Nebo naopak zainvestuju do trička s kapelou, ty se u Vietnamců sehnat nedají, pokud zrovna netoužím po XXL Metallice... 

Dřív jsem si u Vietnamců kupovala boty, teď už mě přešlo i to. Ve ,,značkových" obchodech mám alespoň šanci je reklamovat.

To ovšem neznamená, že bych byla nějak proti vietnamskému oblečení. Ať si v něm lidi klidně chodí. Nenapadlo by mě nikoho za takové oblečení odsuzovat.




Původní znění článku z roku 2011:

Nedalo mi to. Ty články na hnusné.cz mě prostě dokopaly k tomu, abych na blogu vyjídřila svůj názor na tuto problematiku. Může mě totiž urvat, když si pročítám ty komentáře od nafoukaných holek o tom, jak by u vietnamce nikdy nenakupovaly. Chápu, že jsou lidi, kteří prostě milujou značkové oblečení a do vietnamce nechodí. Když ale odsuzují ty, kteří to mají naopak...

Tak se teda mrknem do moji skříně. Je to tam tak půl na půl. Polovinu tvoří lepší věci, time out, maddona, blue space, či co to je, dostala jsem to na Vánoce, pak nějaké dražší značky, které ale nejsou moje, dostala jsem je od mamčine kolegyně, která má dvě dcery a to oblečení jim už je malé, nicméně pořád pěkné a použitelné. Opravdu nemám nic proti již použitým věcem. V sekáči bych si asi nic nekoupila, ale když vím, kdo to nosil, tak opravdu nemám problém. do těch lepších řad oblečení patří i ty kousky, které mám ještě z děckého oblečení. Ještě mi to je dobré, tak proč to nenosit, že jo. Tu druhou polovinu tvoří oblečení od vietnamců.


Nic proti tomu nemám. Už proto, že těch levnějších značkových obchodů ve Frýdku moc není. Říkám levnějších, protože drahou značku bych na sebe neoblíkla. Nemám důvod nosit tričko za cenu tří, čtyř nebo dokonce pěti obyčejných triček. No. A taky se ve značkovém obchodě necítím dobře. Ty ceny kolem mě vybadají hrůzostrašně, ta hudba v těch obchodech.. no ble. Radši skočím k Hynkovi nebo tak k někomu. Ona ta kvalita je mnohdy stejná. Gatě určitě od vietnamce, mikinu jak kdy, trička ve vyjimečném případě, protože na těch od vietnamce se většinou nadělají žmolky. Záleží na materiálu. Ikdyž je pravda, že když si koupíte tričko u vietnamce, za nějaký čas se zničí a vy si koupíte nové, ale vyjde vás to levněji, než jedno značkové na delší dobu... no...

Jak říkám. Kdo se rád oblíká do značkového, ať se klidně oblíká. Když mu to maminka všechno zaplatí. Jen bych byla ráda, kdyby se netvářili jak na blba na člověka, který má radost s nějakého super úlovku od vietnamce. Na první pohled v těch věcech moc rozdíl nevidím, pokud z toho značkového nekouká veeeliké logo značky. Nešklebit se na lidi s oblečením od vietnamce, nevyjádřovat soucit nad tím, že každý nemá na peníze takové štěstí a podobně. A nechápu ty kecy o tom, že oblečení od ťamanů smrdí. Já teda rozdíl toho pachu nevidím. A existuje snad pračka, prášek a aviváž ne?

No nic. Já myslím, že jsem svůj názor vyjádřila dost jasně. Drahé oblečení je pro mne zbytečné vyhazování peněz z oken. Stejně tak jako kupování čehokoliv drahého. Joo když má někdo pocit, že čím dražší, tím lepší... no dobře. Už radši mlčím.

A co vy a váš vztah k oblečení koupených u lidí se žlutou pletí?




Kája

1 komentář:

  1. Bohatí lidé nemají štěstí na peníze ;-) pokud nevyhráli v loterii

    OdpovědětVymazat

Vítám všechny komentáře. :) Chtěla bych poprosit autory z anonymních účtů, aby alespoň na konec komentáře napsali svou přezdívku, ať vím, s kým mám čest. Děkuji za pochopení.