Profíci mají svou vlastní doménu. Hledejte mě na:

www.kajinblog.cz

16. července 2017

,,Přišel jsem do kuchyně a uviděl tam cizí holku!" tvrdí vyděšený mladík

Jak jsme se s mužem poznali? Jedna verze je uvedena v nadpise. Druhá praví, že jsme na sebe prostě zbyli. Obě jsou pravdivé. Navíc můžeme tvrdit, že se to stalo v Moskvě! Jste zmatení? Přečtěte si, jak to bylo.

Příběh našeho seznámení je opravdu zajímavý, bohužel jsem ho přesunula na novou doménu.




Doufám, že vás stěhování neodpudí od čtení. Omlouvám se vám za komplikace.



10 komentářů:

  1. Jéj! Konečně jsem se dočkal! Strašně jsem se těšil na tento článek. Je to pro mne taková inspirace... Musím říci, že je to dost zajímavá storka. Mám rád tyhle storky, kdo a jak se s kým seznámil. Držím palce do budoucna a ať vám ho vydrží co nejdéle. Btw. přemýšleli jste o svatbě? :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že ve skutečnosti je to ještě zajímavější než ze článku.
      Svatba? Eh, na tu mám tak vyhraněný názor, že na ni asi nikdy nedojde... :D

      Vymazat
  2. To je zajímavý příběh :)!Ať vám to spolu vydrží!

    OdpovědětVymazat
  3. To je super příběh :D líbí se mi originální provedení, s tou kompozicí a tak, jako by to byl rozbor díla :) my se s přítelem poznali v tanečních před 2 lety, příběh jako z pohádky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aaano, všichni kolem mají normální seznámení. Jenom já jsem jela s kámoškou za nějakým klukem a dala se dohromady s jeho spolubydlícím... :D :D

      Vymazat
  4. Kdybychom se s žumem poznali takhle, dneska bychom spolu nebyli. :D Žum totiž pokaždé, když si na něm vyškemrám, aby mě pár metrů poponesl, heká, funí a říká nesmysly jako "Barboro, ty vole, ty vážíš snad metrák!" To většinou děvčata moc nepřitahuje. :D
    Každopádně natrefit na siláka, jako je Spolubydlící, byla bych se taky hned zahleděla. :)

    OdpovědětVymazat
  5. To je skvělý příběh. :D To já a můj přítel se spolu známe snad tak od druhého stupně základky. Chodili jsem na jednu základku, furtj sme se tak nějak míjeli, i když jsme měli pár společných kamarádů. Pak jsme na sebe narazili v dramatickém kroužku, kde ho všechny holky žraly, ale mě nějak vůbec nebral. :D No a tak jsme se míjeli, míjeli, pak šel na střední on, za dva roky já, měla jsem vztah a jdu si tak po městě, když v tom potkám svého nynějšího přítele a ten mě pozdravil (což bylo fakt NĚCO, protože většinou jsme se s děckama z dramaťáku už moc ani nezdravili, každý si šel svojí cestou a až na výjimky jsme se moc nepotkávali a už vůbec nezdravili). To mě docela zaujalo. O pár měsíců později jsme se rozešli s bývalým přítelem a já si najednou vzpomněla na svého nynějšího, začal se mi líbit, šťouchla jsem ho na facebooku (ehm, ano, bylo mi 17, jsem introvert a prostě moderní doba :D) a on mi hned na to napsal a po chvilce mě pozval ven, kde jsme se měli za pár dnů sejít. No první rande byla naprostá katastrofa. :D Asi jsem se pomátla, že jsem s ním pak šla ven po druhé. Ale teď toho absolutně nelituju a jsem ráda, že jsem tomu tu šanci dala, jsme spolu už přes 5 let, z toho přes 3 spolu bydlíme a pořád mi říká, jak je rád, že mě má. :) Někdy si přijdu jak ve snu, protože mi všichni říkali, že například třetí rok je kritický, že se mnoho párů rozchází no a my jsme pořád skoro jak na začátku vztahu. :)

    Jinak ty jo - na matiku. :D Kdybych měla někoho balit na matiku, tak žiju do konce života sama v bytě s dvaceti kočkama. :D Mě přítel vždycky říká, že ho vzaly moje oči, takže aspoň něco mě zachránilo, když neumím pořádně počítat. :D Ale tak, zas umím hodně, hodně, hodně číst. :)

    blog Days of Daysy

    OdpovědětVymazat

Vítám všechny komentáře. :) Chtěla bych poprosit autory z anonymních účtů, aby alespoň na konec komentáře napsali svou přezdívku, ať vím, s kým mám čest. Děkuji za pochopení.