Profíci mají svou vlastní doménu. Hledejte mě na:

www.kajinblog.cz

8. června 2017

Kdo bydlí v Pražské ZOO?

Minulý týden jsem se konečně podívala do pražské zoologické zahrady. Je tak obrovská, že jsem ke konci návštěvy skoro ani neměla chuť poznávat další zvířata, jak jsem byla unavená. Foťák pracoval tak tvrdě, až se chudák úplně vybil. Přesto mám fotek hromadu. Na některé se teď můžete podívat.

Bylo horko, většina zvířat jen tvrdě spala. Já jsem se krásně opálila a ochutnala jsem mátovou zmrzlinu. Zkuste ji někdy taky, je fakt dobrá! 

Jako suvenýr jsem si koupila turistickou známku a velké antistresové omalovánky se zvířaty. Vybarvování mi bude trvat asi sto let. Možná si budu muset pořídit i nové pastelky. Je to ale mnohem lepší, než kdybych si přitáhla domů dalšího plyšáka, jak mívám ve zvyku. Kam bych ho asi dala? 



Makaku, usměj se na ten svět trochu!





Sloníci řádili u bazénu jak neposlušné děti. 
Hodně neposlušné děti! 









ZOO se zavírá, dobrou noc. 


Kája

5 komentářů:

  1. Milujem pražskú zoo :) Teraz bývam neďaleko, tak by som tam najradšej bola stále :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mám z pražské zoo podobný pocit - že úžasně veliká, ale člověk nemá šanci to celé zvládnout, protože už v půlce jsi strašlivě unavená. Každopádně jsem tam vždycky s našima jezdila ráda. :) Taky se mi líbila zoo v Jihlavě a v Liberci, tam mají bílé tygry. :)

    OdpovědětVymazat
  3. V pražské ZOO jsem byla před rokem o prázdninách. Je to tam moc krásné, obrovské!
    Máš moc pěkné fotky :). Když jste tam byli, taky lední medvěd spal :-D? U nás jo :-))).

    My jedeme zítra se školou na školní výlet do Jihlavy do ZOO a do podzemí. Pak napíšu článek :).
    Nejvíce se těším na žirafy a surikaty <3 :). Jsou moc roztomilé :)*

    OdpovědětVymazat
  4. Jo, pražská zoo je na celý den :) Chystáme se tam na podzim i s prckem, v létě by mě tam nikdo nedostal (davy, vedro, zvířata zalezlá), já si raději počkám na lepší počasí :)

    OdpovědětVymazat
  5. V Praze jsem v Zoo ještě nebyla, ale jinak už jsem jich navštívila hodně a furt jsme názoru, že nejkrásnější je Lešná (a to i v ohledu výběhů pro zvířata - jsou tam skoro jak ve volné přírodě, všechno vypadá krásně přirozeně a mají hodně vyžití a prostoru, což třeba nemůžu říct o zoo v Hluboké n. Vltavou - hodně si tohohle u zoologických všímám). Stejně se ale někdy chci i do Prahy od zoo podívat, jsem zvědavá. :) My se chystáme v létě do Olomouce, tak uvidíme, jak to bude vypadat tam. :)

    blog Days of Daysy

    OdpovědětVymazat

Vítám všechny komentáře. :) Chtěla bych poprosit autory z anonymních účtů, aby alespoň na konec komentáře napsali svou přezdívku, ať vím, s kým mám čest. Děkuji za pochopení.