Profíci mají svou vlastní doménu. Hledejte mě na:

www.kajinblog.cz

24. června 2017

Na co se těším do Prahy

Za týden už budu sbalená a připravená k přestěhování. Trošku mě to děsí, ale zároveň se samozřejmě těším. Na co přesně? O tom si dnes budeme vyprávět!

Vyprávěla jsem to zde, ale protože jsem se už do Prahy odstěhovala, odstěhovala jsem se i na jinou doménu. Na co jsem se do Prahy těšila si můžete přečíst tam.







21 komentářů:

  1. Se máš... :(
    Já se chci taky přestěhovat do Prahy, ale teprve mě čeká čtvrťák - maturitní ročník. Teprve začne pravé peklíčko. Doufám, že oproti tobě, mně vyjde plán přestěhovat do Prahy okamžitě, jakmile udělám maturitu (pokud ji vůbec udělám). V Praze je to super. Spousta úžasných míst, spousta nových příležitostí. Trochu mě však trápí, jaké povolání vůbec budu dělat. Jdu do čtvrťáku a vůbec nemám tušení o své vysněné práci. Pořád sázím na okolnosti. Slyšel jsem, že ceny v Praze nejsou zrovna přívětivé. Drahé bydlení, drahé obchody... Je to pravda? Můj spolužák je tam pečený vařený. Závidím mu. Bývalý spolužák ve druháku odešel do Prahy, začal studovat novou školu, našel si holku, pracuje v jednom fitku a celkově se změnil na to, že byl u nás koule. Stejná koule jako já. :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bydlení je drahe. Jinak tam jsou úplně normální ceny, pokud si teda nekupuješ pití přímo na Vaclaváku. :D Stačí ale zajít do vedlejší uličky a už je to ok. Mimo centrum si ničeho nevšimneš. Takže pro život opravdu jen to bydlení. Jsou tam ale také vyšší platy - i pro brigádníky. Přítel říká, že i když má dražší byt, ušetří víc peněz než když ještě žil a pracoval v Ostravě.

      Vymazat
    2. Opravdu? To je bezva! Když jsem byl v Praze naposledy, neměl jsem moc příležitostí navštěvovat obchoďáky a srovnávat ceny.

      Vymazat
  2. Tedaaaa!! :)) Chtěla bych ti popřát hodně štěstí do nové etapy života! Ať se ti v Praze líbí i nadále, získáš mnoho a mnoho nových zážitků.

    Vee

    YourVee.blogsspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Tyjo, potřeba mít muže častěji u sebe v 21 letech je podle některých brzo? Já se k tomu svému nastěhovala v 17 a od té doby spolu bydlíme a žijeme :) Jinak tvé těšení se asi chápu. V určitém časovém období mi Praha také nevadila a celkem jsem v ní dokázala existovat. Čím jsem starší, tím víc mě děsí představa, že bych v ní ještě někdy měla bydlet (bydlím kousek za). Já zas naopak raději než do Prahy utíkám do Beskyd, kousek od F-M :D Tak ať jsi tu hlavně spokojená co nejdéle :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem přece mladá, život před sebou... blabla. Teď je těchbreakcí o něco méně, než když jsem plánovala stěhování v devatenácti, ale i tak...
      Prahu plánuju maximálně na pět let... ;)

      Vymazat
  4. Přeju do nové etapy hodně štěstí. :) Já se stěhovala 4 měsíce po matuře a měla jsem to skoro stejně, jako ty. Taky jsem šla do bydlení s chlapem no a někdy to teda bylo docela o nervy se sladit, protože každý jsme ze svého domova byli zvyklí dělat věci jinak, ale teď už spolu bydlíme skoro 4 roky a všechno v bytě klape tak, jak má. :)


    blog Days of Daysy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. :)
      Půjde to, věřím nám.

      Vymazat
  5. Nuž z článku je jasne vidno, že sa tešíš. A ja držím palce a prajem ti to. :) Ja by som sa tiež rada odsťahovala od rodičov, no v mojom prípade mi nič nehrá do karát, takže sa to buď nestane nikdy, alebo sa stane zázrak. :D Ale keby som si mala vybrať kam sa odsťahujem, tak je to rozhodne Skalica, ktorá je blízko dediny v ktorej žijem teraz. Je to totiž nádherné mesto.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přeji ti, aby se ten zázrak stal. :D

      Vymazat
  6. 21 skoro? V starých časoch by si bola brána ako stará dievka. Je to len a len na vás. V dnešnej dobe s niekým či chodiť za ručičky desať rokov a potom sa vziať a zistiť že spoločný život je o niečom inom je blbosť. Uvidíte ako vám to pôjde a ja držím palce aby tak super ako nám s mojim chlapom.
    Apropo Praha je úžasná krásná milujem ju a stále sa tam rada vraciam. Už teraz sa teším ako tam pôjdem opäť na návštevu s mojim synom. Stále tam je čo vidieť. Tie múzea, a hrady i v okolí a samozrejme ZOo či botanická...
    Takže ok. Začiatky sú stále ťažké ale zmena je život a kto neriskuje oveľa prichádza. Určite užívaj si mladá a plná energie, nečakaj na nič. Samo k tebe nič nepríde a ja sa už teraz teším na tvoje články o spoznávaní života 😁

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně to málo nepřijde. Zastávám názor, že jakmile má člověk střední školu, může všechno. :D A klidně by to někomu mohlo vyjít i dřív, proč ne. Spíš se mi nelíbí mamánci, kterým se nechce pryč ani pomalu ve třiceti. :D

      Vymazat
  7. V Praze je blaze a dá se tam podniknout spousta věcí a fůra příležitostí. Asi se tam taky odstěhuji, ale nejdříve musím najít někoho, kdo se tam se mnou odstěhuje, abych na ten nájem nebyl sám :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslím, že určitě někdo bude hledat spolubydlícího. ;) :D

      Vymazat
  8. Přeji mnoho štěstí, je vidět, že s Ti pomaličku plní Tvůj veliký sen! :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Moc ti přeji, at se ti v Praze líbí :-). Pak určité napiš článek, jaké to tam je ;-).
    Moc gratuluji, že se z tebe stane učitelka! To je supeer!:-)

    OdpovědětVymazat
  10. Vždycky mě překvapí, jak se všichni těší do Prahy, jako rodilé Pražandě mi tak lákavá nepřipadá. Nicméně ty možnosti práce jsou jasné.
    Hezký start do nového, dospělého života.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani mi nepřijde tak lákavá. :D :D Bohužel.

      Vymazat
  11. Zajímavé :D dávám sledování.

    zuzkalistblog1.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Tak v Praze jsem několikrát do týdne, bydlím jen pár kilometrů od ní, mám tam školu, kamarády, skoro všechno. Teď půjdu na vysokou, tak tam možná nějaký čas budu někdy bydlet. Přeju hodně štěstí, ale pozor na MHD, takové narvané metro dokáže hezky zkazit ráno :D

    OdpovědětVymazat

Vítám všechny komentáře. :) Chtěla bych poprosit autory z anonymních účtů, aby alespoň na konec komentáře napsali svou přezdívku, ať vím, s kým mám čest. Děkuji za pochopení.