5. dubna 2017

Mořský svět a jiné pražákoviny

,,Ona je furt v Praze", říkají si kamarádi, kolegyně, vedoucí i čtenáři blogu. Mně samotné to tak vůbec nepřijde. Vždyť jsem tam teď byla po šesti týdnech! Abych netrpěla nedostatkem velkoměsta, jela jsem rovnou dva víkendy za sebou. V tomto článku bych se s vámi chtěla podělit o nějaké ty zážitky a fotky. :)

Oba víkendy byly ve znamení jara. Nádherná modrá obloha, po mráčku ani památky, teplo a spousta květů. Jelikož je muž stejného založení jako já, což znamená, že ho takové počasí láká ven, doma jsem se moc nezdržovali a raději pořádně chodili. 

Neseděli jsme doma ani v metru - vozili jsme se jen kousek. V případě návštěvy restaurace z toho byla hodinová procházka. Orientační smysl mi celkem slouží, bohužel zatím znám Prahu víc jako turista, než její obyvatel, proto jsme se museli procpávat mezi nekonečnými davy na Staroměstském náměstí a v jeho okolí. Jsem ráda, že se mi alespoň podařilo trefit jiný most než Karlův. Vzhledem k tomu, co jsem na něm viděla, by už vůbec nebylo nutné chodit na nějaký oběd - pravděpodobně bych zoufalstvím skočila do Vltavy.

A ne že by tou dobou nebylo počasí skoro na koupání...






Poflakovali jsme se venku i jen tak, bez účelu někam dojít. Užívali jsme si, jak kolem všechno kvete a pučí. Praha je v tomto proti Frýdku trošku napřed. 




Můj muž je odborník na slevomat. Podezírám ho, že nám na něm jednoho dne pořídí i dům. Díky tomu jsme se podívali do Mořského světa na holešovickém výstavišti. Moji milí, jestli o něm náhodou uvažujete, ani náhodou neplaťte plný vstup, ale pohlídejte si slevomat. Objevuje se tam docela často a je mnohem levnější. 

Fotek jsem si odnesla hodně, většinou však byly rozmazané. Zkuste zaostřit na něco, co se pořád pohybuje! U žraloků to bylo úplně nemožné, jsou moc rychlí. Na všech fotkách vystupují jen jako šedá skvrna někde na kraji. 









Muž jakožto odborník na slevomaty kupuje i všelijaké kávičky s dortíčky. Je pak radost do Prahy jezdit! Poslední kafíčko jsem si vyfotila, bylo v dokonalém kelímku (obsah stal taky za to). Fotka se mi líbí tolik, že se s vámi o ni podělím.  



A tak si žiju. Už se těším na konec měsíce, až zase pojedu do hlavního města. Je to divné. Dřív jsem tam vůbec nechtěla... 


Kája


7 komentářů:

  1. Koukám, že po Praze chodíme stejné trasy. Momentálně jsem tam taky dost. Jednu dobu jsem tam jezdil chytat pokémony, takže jsem se držel kolem Kampy, Národní divadla po Václavák. V Holešovicích jsem teď jako doma. Jezdím tam do tattoo studia na piercingy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ...asi tak Praha není zas tak velká.

      Vymazat
  2. Krásný výlet. :) Musím někdy taky vyrazit do rozkvetlé jarní Prahy. Ještě se mi to nepodařilo. Byla jsem tam v zimě, když byla kalamita, v létě v hrozném horku a když jsme minule chtěli vyrazit v dubnu (právě někdy v podobný datum jako je dnes), tak sice už nebyl sníh, ale ještě byla dost zima a nic nekvetlo, takže smůla. :D

    Jinak taky poslední dobou furt slídím na slevových portálech, dá se tam nakoupit fakt výhodně, hlavně tyhle zážitky. :)



    blog Days of Daysy
    Agregátor blogů - zviditelni svůj blog

    OdpovědětVymazat
  3. Já do Prahy dřív jezdila jen výjimečně a teď? Teď už tu bydlím necelé dva roky a miluji to.... vyzkoušela jsem si bydlet na kraji, v centru a vím, co mi vyhovuje, co chci a Praha je prostě moje budoucnost :)

    Turistické památky tu ráda nemám, je tam milion turistů, ale třeba dám časem dohromady článek s tipy na místa, která miluji a nehemží se turisty :)

    V podmořském světě jsme také byli, už to busou alespoň tři roky, pač to jsme tu ještě ani nebydleli a líbilo se mi tam, také jsem vstup kupovala na slevomatu :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jsem rodilá Pražanda a moc mě baví, číst jak se jiným Praha libí a kam chodí rádi...jsem svým způsobem pyšná.

    OdpovědětVymazat
  5. Kdyz jsem byla na gymplu, tak jsem take do Prahy jezdila rada a vedela, ze tam budu bydlet. Mam rada velka mesta apod. Ale pak jsem se tam prestehovala a Prahu ted vnimam jako mesto, ktere se mi mnohdy vubec nelibi a ma divnou atmosferu, a stale nevim, zda se do ni chci vratit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen tak bych do ní nešla. Co by ale člověk neudělal pro muže! I tak se ale těším, až z ní za pár let utečeme... :D

      Vymazat

Vítám všechny komentáře. :) Chtěla bych poprosit autory z anonymních účtů, aby alespoň na konec komentáře napsali svou přezdívku, ať vím, s kým mám čest. Děkuji za pochopení.