Vyfocená Praha

Aneb důkaz, že jsem tam letos strávila už nějak moc dní...


Petřinská rozhledna, na kterou jsme nešli, protože za tu cenu máme mnohem lepší si zajít na čaj.




Když jsme byli na Vítkově... a pořádně ani netušili, jak se tam dostaneme. Jeden z hostitelů mě vynesl do schodů.



Když jsme byli na Vyšehradě... X drahocenných minut jsme strávili procházením labyrintu, pak jsem kamarády porazila v Člověče nezlob se. A povídali jsme si o tom, že jsme v Moskvě.




Procházka kolem Vltavy po zapomenutém břehu. Nikoho jsme nepotkali. Když jsme přešli most, vypadalo to úplně jinak...






Praha existuje i v noci, kdybyste náhodou nevěděli.







Příjemnější, než procházky centrem, je samozřejmě zavřít se v čajovně. Zlatý Frýdek, všechno je tu tak jednoduché! Chci jít do čajovny, mám pouze jednu jedinou možnost, nemusím nic řešit. (OK, teoreticky byly dvě, ale té druhé vůbec nefandím.) V Praze je čajovna skoro na každém rohu. Jak si mezi nimi můžeme vybrat?



Musím se pochlubit, čím jsem byla posledně přivítána.




A nyní důkazy, že jsem tam skutečně byla.

1. Moje noha na Vyšehradě





2. Já na Petříně s panem Máchou






Jsem tam pečená vařená.... Děsivé!



Komentáře